BeatriceR

Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Hitta tillbaka...

Av Beatrice Lundberg - 28 mars 2009 15:59

Då ska jag försöka hitta lite gnista...att blogga igen. Inte så att jag inte VILL blogga, men vad ska jag blogga om....? Fast det har ju inte varit några bekymmer innan. Har ju inte bloggat om något särskilt innan, utan om allt och inget. Jag har ju inte brytt mig så mycket om mina bloggvänner tycker det är intressant eller ej...(de tycks ju återkomma), och i ärlighetens namn så tycker jag själv att det som är mest intressant att läsa är just om var människas vardag och fest. Inget tillgjort och fantiserat, (fast det är kul att läsa om människors drömmar och fantasier också, men det ingår ju liksom i vardagen). Så jag antar att de som återkommer hit, tycker att det finns något att läsa. Nåja...

Jag kan ju alltid blogga om att jag inte har något att blogga om, fast det skulle nog bli ganska trist och enformigt, eftersom jag troligtvis skulle återkomma till att jag inget har att blogga om, så det låter jag bli det med.

Vad finns det då kvar....? (tänker..............).

Huuummm, kommer inte på något, just nu verkar det rätt hett att blogga om att inget ha att blogga om....här hos mig ialla fall.


Jag kan ju förstås passa på att tacka de två senaste kommentatorerna, för sina kommentarer, det värmde att läsa och mitt ansikte sprack upp i ett leénde. Känns skönt att veta att man varit lite saknad ialla fall under min torka.....STORT TACK TILL ER!!! PUSS


Jag kunde kanske blogga om gamla lik i garderober....men jag tror jag avvaktar med det ett tag till, kan ju trampa någon på tårna...eller ialla fall vet jag att det kan finnas folk som skulle ta illa vid sig. Som tycker att de skulle "tappa ansiktet" av det. Så jag väntar, av respekt för dem, till de blivit mer mogna, så att säga.


Nä hörni...jag kommer inte på något att blogga om, så jag slutar för stunden, det kanske kommer till mig under kvällen...

Bye bye....






Jo, förrästen...nu kom jag på något......VI HAR MÖBLERAT OM IDAG!!! Härligt.....

 
 
julia

julia

30 mars 2009 10:04

Sitter här och småler lite för mig själv.. =) Ibland vill man så gärna komma på nåt att skriva och ibland önskar man att tankarna spritt ut sig lite då det kommer som en explision inom en...
Hoppas att du får en kanondag!
kramar

http://LivetSomSjuk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundberg - 30 maj 2017 22:54

Ja, inte har jag varit särskilt aktiv här, men kanske om jag byter blogg till något roligare, så kanske det kan funka bättre. Jag blev tipsad av min bästa vän som bytt till denna jag ska byta till. Hennes ser fräsch och fin ut, så jag gör ett försök....

Av Beatrice Lundberg - 22 augusti 2016 07:19


Ja nu är det i sanning en evighet sedan jag skrev här sist...???. Men så är det. Mycket har hunnit hända. Vi har fått en ny familjemedlem, Filip heter han, han föddes den 17 november 2015, han har alltså hunnit bli 9 månader gammal. Jag har äntlige...

Av Beatrice Lundberg - 2 december 2014 07:58

Igår på jobbet fick jag frågarn om jag ville vara ledig idag. Det tackade jag JA till. Inte för att jag egentligen behöver, men just då kände jag att jag behövde. Det var en skitdag igår kände jag. Skitdag i den bemärkelsen att jag mådde inte så bra....

Av Beatrice Lundberg - 31 maj 2014 23:55

ja nu är det en evighet sen jag skrev här.Har inte haft tid....eller nåt. Eller snarare lust kanske.Jag kan ju berätta att jag fått jobb, för er som inte redan visste det. Ännu så länge är det bara en provanställning, men om jag sköter mig, (vilket j...

Av Beatrice Lundberg - 17 februari 2014 12:29


Nu ska vi se här.... Nytt för mig. Nu slankas prova ännu en diet, Jag får bara äta var tredje timme och då får jag bara äta proteiner. Så lite kolhydrater som möjligt alltså inte mer än 3 kolhydrater/100g. Sen får jag äta "fritt" under en timma, (...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards