BeatriceR

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 2 juni 2011 19:18

Idag har det varit just det...en lugn dag. En dag med amning och filmtittande med de andra något förkylda och hostiga barnen.
Ja, en lugn dag, ännu så länge är det ju bara amning, blöjbyten och sova som gäller för lillfisen, (vars namn nog blir Victor).

Hade tänkt att hinna med lite blogg nu ikväll, så vi får se vad det blir av det.
Mina blogginlägg kommer troligtvis mestadels handla om bebis och amning och allt vad det nu kan vara, med att ha liten bebis i huset igen.

Det kommer vara uppriktiga inlägg, om hur jag verkligen känner just när jag skriver dem. Om att det inte alltid är så rosenrött att ha bebis, att amma, att hållas vaken etc. Men naturligtvis om allt det där rosenröda och "svävapårosamolntiden...." Om hur liten Victor utvecklas och mår. Om hur jag mår och inte mår.
Om vad de andra trollungarna tycker om sitt nya syskon osv.


Men det får bli ett senare inlägg, nu vill Victor ha mat.


hej och kram


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards