BeatriceR

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 17 juni 2011 23:17

...dagen efter The BIG day är det ju idag. Min äldste son har slutat grundskolan. FATTAR NI DET?!?! Det gör knappt jag. Det är rätt stort, när man tänker efter. Eller för mig är det stort i alla fall. Jag är ju inte mer än 34 år...(eller nja MER ÄN det räcker väl), men jag känner mig inte så gammal, och jag tror inte att de flesta upplever mig gammal. Men när jag tänker på att jag har ett barn, som slutat grundskolan...så känner jag mig, (om så bara för en stund), gammal.

Herreguuuuud...Han fyller ju 16 år i september....om BARA 2 år, så är han myndig. Jahaaaa och sen då?!? Jo visst...jag lär väl ha att göra ändå, med ytterligare 4 barn att ta hand om och uppfostra. Men detta är min förstfödda, som vi pratar om...eller JAG skriver om. Nu låter jag ju till och med gammal, hör jag när jag läser vad jag skrivit precis nyss.

Nä nu måste jag lägga ner detta.


Avslutningen var fin igår...dessvärre fick jag inga bra kort. Jag tänkte ta kort på Erik, där han håller i Vicktor och med sina andra syskon runt om sig, som vi sedan kunde sätta in i tidningen, som för att annonsera om Vicktors födelse. Men lillplutten hade lyckats bajsa ner sig, så det läckte genom blöjan och hans kläder, och inte ville jag att Erik skulle hålla i honom då, med sin nya kostym.

Bjuder här på ett foto från avslutningen.

Kram


   
  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards