BeatriceR

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 10 juni 2011 20:01

Ja nu gäller det om jag ska hinna med det jag vill och ska.

Idag har varit en sådan dag, där jag inte hunnit med ett enda dugg, knappt i alla fall. Har egentligen inte tid att sitta här nu heller...men men.

Idag har varit en sådan där lång tråkig dag, tyvärr. Barnen går bara på dagis...ömmm...förskolan 15 tim/vecka, 3 dagar i veckan á 5 timmar. Och idag har varit en dag då de INTE varit där. Vilket gjort dem rastlösa och stimmiga idag, det har ju ösregnat i stort sett hela dagen så de har inte velat vara ute, en kort stund var de där. Men det var allt.
Vicktor har varit väldigt tuttig idag, så jag har fått sitta med "mjölkpaketen" framme mest hela tiden...känner mig nästan söndertuttad. Men jag tror helt ärligt att han känt av de andras rastlöshet och även min, eftersom jag blivit rastlös och lite frustrerad av dem. Middagen blev sen....vi äter normalt 17-tiden absolut senast kl 18 här hemma, men idag blev det ingen middag förens kl 19.

Men mat fick de i alla fall. Ris och älgstek och brunsås.


Tvätten som jag tänkt att sätta tänderna i idag, har jag inte hunnit med. Har försökt att vila lite också mellan varven, i soffan, när barnen tittat på G-force. Lite vila måste jag hinna med om jag ska orka. Och de korta stunderna är guld värda.


Men nu får jag nog ge mig ner till tvättstugan, om jag ska hinna innan Vicktor vaknar.


 Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards