BeatriceR

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 3 juni 2011 21:01

Visst har det väl varit en helt fantastisk dag? Varmt och skönt.
Mitt på dagen i den värst gassande solen, får jag för mig att, nu ska här klippas gräs. Men det gäller att passa på när man kan. När Victor är nöjd och sover. Och sov gjorde han....länge. Skönt. Jag hann både klippa gräset och in och fixa en lunch/middag till oss. Men jag hann inte mer än att sätta mig till bords, förrens han börjar gny, (vilket jag kände på mig redan stunden innan), men jag tog mig tid att äta mina stekta färskpotatisar, köttbullar och stekta ägg. Slurp. Satt fint med mat efter pärsen i trädgården med allt gräs i värmen. Men nu är det fint igen...en stund i alla fall. Det varar ju inte så länge dessvärre.


Visst i attan ja, här hinner jag ju inte sitta, tänkte ju ut och vattna nu medan han sover, passar ju utmärkt nu när solen är på väg ner med för den delen.......

Hej och hååå...kram



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards