BeatriceR

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 23 juni 2011 20:42

Ja, eller torp och torp, men nu ligger barnen i sängarn, likså Vicktor, Erik och Jocke är på väg "hem" och jag får lite egentid, just nu. Den ägnar jag med Er, alltså, ni som läser min blogg.
Underbart är kort heter det ju, för nu börjar Emelie att gråta därnere, bäst att kolla vad det är, återkommer, tur att ni inte märker av pauserna som ibland blir här på bloggen.......paus......så där ja.

Täcket låg inte som det skulle hos Emelie....det är noga det där. Har hon nog lärt sig av storasyster, för hon är expert på att påpeka att "täcket är mjukt här", som hon säger. Med det menas att täcket har kasat ner i påslakanet så att det blir mycket täcke nere vid fötterna och inget täcke uppe vid huvudet. Visst är det oskönt, men gösses vilken expert hon är på att lyckas få täcket så. Hon ligger aldrig stilla med fötterna lilla Hanna, men jag kan inte klandra henne för det, för hon har ofta mycket ont i benen om kvällarna och nätterna, växtvärk helt enkelt.


Imorgon blir det midsommarfirande med goda vänner. Vänner som vi inte träffat på evigheter. Vi sågs när HAN fyllde 30 år, men då var det så mycket annat att vi/man hann inte prata eller umgås på samma vis, liksom, det var ju så många andra där.

Första gången på länge som VI, vår familj, firar midsommar på något vis. Det brukar vara dåligt med det.


Nä nu ska jag se om jag hittar något att titta på, på tv:n


Kram på er och ännu en gång....


GLAD MIDSOMMAR!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards