BeatriceR

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Beatrice Lundberg - 15 juni 2011 11:42

Ja det är ju tydligt det. Vicktor har gått upp ytterligare 250 g på en vecka och vuxit ½ cm på samma tid. Nu har jag kommit till den punkten då brösten inte längre är stenhårda som betongbollar, utan mjuka och "slappa" som....som....som....ja, jag vet inte vad. De känns tomma i alla fall. Fast jag vet ju att de inte är tomma. Det märker jag ju då V äter. Hörs tydligt att han sväljer, ofta kommer det så fort att han måste släppa taget för att hinna med att svälja och inte sätta i halsen. Men det är klart att man funderar lite ändå, när de känns som mjuka geléhallon. (dock inte sååååå små, även om de inte är så stora). I vart fall som helst, så har jag ju fått bekräftat att där finns så det räcker. BVC-sköterskan är mer än nöjd med hans uppgång. Nu börjar han få riktigt mulliga kinder och antydan till extra haka  . Det kommer nog att bli alldeles kanon det här med amningen.


Nu sover V, och har gjort ett tag, så nu är det nog bäst att jag skyndar mig ner till tvättstugan och hänger tvätt, innan han vaknar. Måste nog skaffa mig en sådan där babyvakt, så jag kan höra honom när jag är nere eller t ex. ute i trädgården.


Kram och hej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards