BeatriceR

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 8 februari 2009 21:19

Då sitter jag då här, en söndagskväll...uttråkad så det....ja...uttråkad. Två tv-apparater går på varsina kanaler, men inget jag skulle vilja se. Jag ville sett Sen and The City...men icke. Nåja skit samma, har ju sett dem förut. På en tv går det Beck och på nästa...något på 6:an. (minns inte vad).
Egentligen har jag att göra. Borde gå ner till tvättstugan och hänga tvätt och tvätta mera. Så behöver jag besöka duschen, efter att ha skurat golv ikväll, (svettigt). Och jag ska...är väl bäst att göra det i nämd ordning. Kanske skulle ta och cykla lite när jag ändå är nere i tvättstugan....oftast, tyvärr, så brukar det räcka med att jag tittar på motionscykeln. Men men vi får väl se, vad det blir.

Nähääääeeee nu ska jag gå till tvätten...

God natt.

Av Beatrice Lundberg - 8 februari 2009 17:27

 de två senaste inläggen måste jag tillföra lite info om. Jag missade det när jag la in dem. Jag kan inte ta åt mig äran av dem. Det är inte jag som skrivit dem. Jag hittade dem båda på familjeliv, någonstans. Tyvärr kan jag itne säga hos vem, eftersom jag inte minns hos vem, jag hämatde dem. Men bra är de ialla fall.

Hoppas jag inte trampat någon på tårna genom att inte skriva att de INTE är mina egna. I så fall ber jag om ursäkt.

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards