BeatriceR

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 15 februari 2009 12:28

Ville bara säga...tänk vad lite det behövs för en mor...(ja säkert för fäder också, men nu pratar jag bara för mig själv, som är mor då...),Min lilla dotter Emelie, har precis lärt sig att klappa händerna. Det ser så sött och kul ut. Förutom detta, så har hon 3 tänder, för den som är intresserad att veta...(om inte annat så är väl kanske de som läser, som är släktingar, lite intresserade av). Hon skulle haft 4 framtänder om inte det vore för att hon, för ett tag sedan, lyckades bryta av en framtand, nere vid roten. Bara en liten liten flisa av roten sitter förmodligen kvar.

Om detta står det om i inlägget "ja flera bilder" i januari månad.


Kul ialla fall att se sina barns små framsteg, stora som just små.

Av Beatrice Lundberg - 15 februari 2009 09:07

-17,1 grader ute. Huuuaaa...eller ialla fall var det, det för 1 timme sedan. Solen skiner och snön gnistrar....underbart. Fast jag är ingen storälskare av vintern. Men ändå tycker jag det är otroligt vackert, när det är sådant här väder. Borde kanske gå ut med mina (just nu), understimulerade barn. Håller på att bli galen på dem, just nu. De lyssnar inte ett dugg, i vart fall inte 4-åringen, som bara skall bråka med sin lillasyster, som i sin tur endast gör saker för att retas med sin 1 år äldre storebror. Dessutom tål hon ingenting från L idag. Nä, jag får ta och gå ut i snön med dem, lite senare. Tänkte låta lilla Emelie bli trött och somna först. Så jag kan leka obehindrat med de andra två. Får låna gubbens kängor eller något...har inga vinterskor, slog det mig precis.

Återkommer senare...

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards