BeatriceR

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 26 februari 2009 13:59

Det gick snabbare än vad jag räknat med...bilderna finns visst kvar...behövde bara redigera lite.


Nu är resan bokad till Helsingfors. Den ska bli av den 21 mars. Hemma igen den 23 kl 9:30

Av Beatrice Lundberg - 26 februari 2009 13:48

Fy fan rent ut sagt...datan kraschade igårkväll...nu är det förvissa åtgärdat...men en massa saker har ju gått förlorat. Bilder, mailadresser, allt jag hade sparat i favoritlistan...ja allt, i princip. Ljudet är borta, (igen). Grafiken hänger inte med, drivrutinerna för detta är också borta...inget som inte går att åtgärda, men ändå. Det är inte så enkelt att rätta till, (enligt mig), det ska hämtas hem nya drivrutiner och programm och ja GUD vet vad. Suck!!

Men nu är jag då här igen...så nu när alla bilder är borta, så finns det inga bilder kvar i min blogg heller...allt är borta....FAN FAN FAN!!!

Tänk så hjälplös man blir utan datan...eller nä, kanske inte hjälplös, men ändå lite så ändå.

Kanske bara talar för mig själv??

Akta er för virus...det var ett virus vi fått in i burken. Tydligen ett vanligt förekommande och välkänt sådant. Plötsligt började datan stänga av sig självt och starta sig självt o.s.v  o.s.v. Den började helt enkelt starta om sig hela tiden...kunde inte göra ett skit...det var bara att bryta strömmen till burken och formatera om den....(IGEN, det var ju inte längesedan vi gjorde det, men då hann vi spara allt viktigt vi behövde ha).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards