BeatriceR

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 11 februari 2009 15:00

...utan blöja och utan att kissa på sig....Åhhh vad stolt jag är!!!

De hade satt på honom blöja då de var dags att gå ut en timme. Mest för att om det blir kissa på sig, så blir det ju i overallen.
Men inget alls. Nu var det ju dessvärre bara en ung kille, (vikarie) där, när jag hämtade mina älsklingar så han visste dessvärre inte så mycket om hur det hade gått med kisseriet och dyl. Men jag kunde se att det inte blivit något i byxan, eftersom han hade samma byxor på sig närjag hämtade som när jag lämnade dem.

Stolt som bara den.

Av Beatrice Lundberg - 11 februari 2009 13:16

Livet är kanske inte alltid

den fest vi trodde den skulle vara.

Men när vi ändå är här,

kan vi lika gärna dansa.

Av Beatrice Lundberg - 11 februari 2009 13:14

...dags att hämta mina snöänglar. Ja Linus och Hanna alltså, på dagis. Undrar hur det har gått för min lille prins...? Jag är så spänd och nyfiken.

Det återstår att se...återkommer om detta senare.

Av Beatrice Lundberg - 11 februari 2009 10:26

Ännu en dag utan blöja för Linus. Dagen i dag, är hans tredje dag utan blöja, och hans första dag utan blöja på dagis. Undrar hur det går för honom. Är så nyfiken...hoppas det går bra. Det kan ju säkert vara så att han glömmer bort sig, och kissar på sig. Men det gör inget...bara att köra vidare.

Han har haft blöja inatt och den var torr i morse när han vaknade.
Nu får vi väl se om Hanna snart "apar" efter och vill vara lika duktig somsin storebror Linus. Men allt har sin tid.

Väntar på att få hämta dem på dagis...

Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards