BeatriceR

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 16 februari 2009 09:16

Då är det en ny dag...då. Jag har varit iväg med barnen på dagis, så nu är det bara  Emelie och jag kvar hemma. Får vi llite egen tid med varandra, som så väl kan behövas. E tycker vergligen att hennes syskon är jätteroliga och spännande, men visst kan hon behöva ha mamma för sig själv ibland.

Så vi har fått en uppfriskande promenad till och från dagis. Rätt skönt, faktiskt. Lite kallt, men inte alls som igår.

Nu är Emelie uppåt värre....går omkring, (hållandes i allt hon får tag i, väggar, stolar etc.). och säger ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne....ja ni förstår säkert. Det låter lite kul, då hon sänker och höjer rösten hela tiden. Hon verkar lyssna hur hon låter hur DET låter. Just nu, är det väldigt lågt....volymen på hennes röst alltså. Hon har hittat något att undersöka.

Nåja...kul kul...mest för mig kankse.

Nu ska jag äta frukost.

Kram på er

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards