BeatriceR

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Beatrice Lundberg - 2 februari 2009 07:44

Ja, det verkar faktiskt vara en GOD morgon. Jag vaknade av att min yngste son livligt berättade något för min äldste son.

Det jag hör är; "vet  du Erik, när jag var hos dokto då, så fick jag ett femöra...och då...då, gjorde jag så här, då, (Linus visar med en rörelse, med handen, hur han stoppar något i munnen), - och sen, gjorde jag så här, (än en gång visar han något, denna gången hur han sväljer något),

- sen hamnar den i magen, som Emil gjorde.

Säger han sedan glatt...

Ja, när jag hörde detta, så såg jag naturligtvis inga rörelser, men jag gick ju upp, för att be Linus att inte prata så högt, de andra familjemedlemmarna sov fortfarande, och när Linus fick syn på mig, så övergav han snabbt storebror Erik, för att berätta och visa för mig.


Så, så var det med magsjukan. Det verkar inte bli mer, han kräktes den gången och inget mer. Vad skönt säger jag bara. Hoppas det inte blir något bakslag. Han verkar så pigg idag så, precis som vanligt. Fast dagis blir det inget idag, ändå, för någon av dem. Ifall, ifall. Och de ska ju vara symtomfria i 48 timmar ändå.

 Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Lämna gärna en hälsning

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards